2016. április 24., vasárnap

Viharles

Őrült széllökések, hideglelés, kedvetlenség. Na, mi a kihívás ilyenkor? Hát persze! Egy derűset költeni. :) S ez a vers így kezdődött:

          "Orkán tépázza a vén diófát, 
           inkább meghajlik, semhogy odébbáll, ..."

A címe: Szeleburdi gondolat

S utána hálás voltam Annak, a ki a körülményektől függetlenül képes és szeret betölteni vidámsággal. Én remekül szórakoztam. Remélhetőleg a Catrina olvasóival is ez esik majd, mert a soványka regény mögé tűzdelek néhány verset, hogy mélyebb tartalom legyen a nyomtatási költség mögött, amiből nem igazán tudok egy bizonyos szintnél lejjebb faragni.

Éledezem, s velem együtt a blogom is. Zavar volt a kínok közt, s arra jutottam, ahogy az életemben, úgy a felbontott bonbonok (blogok) közt is rendet kell tennem. Túl sok és szerteágazó - épp mint jómagam. De fókusz! :) Ezért...

s mert született magyar vagyok, a www.grembimadihun.blogspot.com a magyar közönséghez szól. "Ez itt az én hazám!" Az angol nyelvű farigcsálás és fejlődés a www.madihun.blogspot.com oldalon formálódik, hogy ékesszólást tanulhassak más nyelven is. De ez a magyar olvasókat vajmi kevéssé érdekli. A madihun-hu, -en, -id, stb. pedig a tehetségek köré fonódik, országonként (bár ez hosszú távú elkötelezettség, a liánok növési ideje sokkal hosszabb). A blogger rendszerében a .com, .hu stb. az olvasó területe szerint jelenik meg, ha jók az információim, tehát akármilyen véget üthetünk, át fog ugrani az aktuálisra. 

S a nem saját műveket ki fogom takarítani, vissza- vagy áthelyezem oda, ahova leginkább passzol: a tehetség témakörét a madihun-nyelv szerintire, az érdekességeket a kávészünetre. Itt pedig csak a MadiHun alkotások és szüleményeik jelennek meg (kivéve az eszperente, ami Gréti név alá születik). Tehát ha valaki a MadiHun újdonságokra vár, itt megleli.

A többi pedig titok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése